Monday, December 14, 2009

jump


















妹仔在前幾天復職咯。。。
同老爺少奶去行街睇戲!

系咯~
PAVILION
個度依家好靚
到處都系圣誕裝飾
最特別系0向特定0既時間會有圣誕老人出來同大家影相
0甘0岩我地去个日
系有圣诞老人0架
不过同他影相要钱
所以唯有0向远D个度影咯。。。
==
不过已经好开心啦>///<

之后我哋一起吃0野
讲左好多野啊~
少奶老爷都好似以前甘好倾
行行企企
之后我哋就去睇戏咯


虽然唔系重头戏
但是都几唔错啦!好好笑下~
出戏系讲一个村姑好钟意跳舞
之后有机会出城
她遇到男主角-阿郎
阿郎对她好真心
仲提拨她参加一项国际舞蹈比赛
虽然最后输左
但是有情人终成眷属既结局几唔错咯!!!


呢排好多戏
我都好想睇。。。但是没钱!!!
唉~
不过
AVATAR我一定要睇咯!
好期待啊!!!

No comments:

Post a Comment